fredag 25. mars 2011

Påskepynt

Emmeline har spurt om nokon vil hjelpe ho. Ho treng påskepynt i lange baner og spurte om hjelp til å lage det.


Ho gjev så mykje med bloggen sin, smil og latterkuler i kvardagen så eg ville gjerne gje ho noko tilbake.


Eg sette i gang med strikkepinnane og fram kom det ein pussig kanin med diger dusk bak. To nebbete kyllingar som set nebbet i sky;o) Det blir ikkje mindre av det......



Eg likar typete pynt, og mitt bidrag ber preg av det.


Når eg først var i gang ville eg og strikke nokre påskeegg.
I sterke klare fargar og litt retro i stripene....


Desse er nokre fargeklattar......;o )



Til slutt måtte eg berre lage nokre skikkelege og søte egg.

Dei er frå ei Tildabok og stoffet er og frå Tilda.

Svært søte og nusselege saman med det andre.


Så Emmeline, no skal dei sendast til deg og du gjer kva du vil med dei!;o)


Ha ei god helg!

3 kommentarer:

AbluMoo sa...

Hei. Leste om deg hos Emmeline og måtte ta turen innom. Så fin påskepynt du har laget! :)

janses.blogspot.com sa...

Hei :-) Jeg så påskepynten din hos emmeline :-) Jeg falt pladask for kyllingene dine. Jeg selv har akkurat begynt å blogge. Jeg legger meg til som følger og linker til siden din :-)

Ha en god helg. Mvh Janse

Unknown sa...

De kyllingene var bare helt fantastiske!
Glad dag ønskes! Ninjo