tirsdag 23. juni 2009

Jonsok!


Dagen starta med mildt sommarregn som la seg vått på alt som var ute, men det var og fint sy-vær;.)

Fine runde dropar ligg att på blada når skyene har minka og sola prøver å komme fram.

Det har den gjort no og med den steig også temperaturen;.)





Etter ein brå start på dagen, med passfoto og besøk hos politiet for å fornye passet til minstejenta, rakk vi akkurat "jonsok-toget" i barnehagen.



Fremst går "brudeparet", så kjem dei andre togande bak. Når dei er ferdig med runda vankar det rømmegraut i barnehagen, ein fin dag med andre ord.








Eg nytta tida til litt saum slik at eg kan ha nokre fleire varer på sommarbutikken. Dette er det eg har fått laga til no.



Mannen og dei eldste jentene har drege på sjøen i gummibåt saman med søstera mi og hennar familie. Det er ikkje noko for oss to som er heime, vi kan sjå jonsokbålet frå vindauget/altanen;.)



Eg riggar meg nok til der med eit glas kvitvin og litt handarbeid eller ei bok når minstejenta har kome i seng, om litt...;.)

Rapport frå sjøen; er at det er mange båtar på vika som skal sjå jonsokbålet.


Ha ei god jonsokfeiring!

Ingen kommentarer: