mandag 22. mars 2010

Vårgleder.....

Ja ein betre tittel kan eg vel ikkje ha i dag;o)



Det minner om vår ute, sola kikkar fram i ny og ne. Temperaturen og "draget " i lufta minner om vår!

 I dag var det Litlevatnet og Storåsen som var målet. Eg kom eit stykke opp i åsen, så langt som det var bart, så tusla eg meg opp i skogen og kunne kjenne det mjuke terrenget under skoa att, det lover godt!

Etterpå kunne eg rusle fram på kanten, finne meg ein benk og la auga kvile på blått i blått. Sjø og himmel med øyar og skjær. Å det gjer så godt å sitte slik. Om litt kan stunda bli lenger, når kulden slepp taket.....

Så bar det ned att og her er det altså klart for sesongstart!!!;o)

Vel heime tok eg fram vårsaumen og gjorde ferdig samansying og garnityr.

Også eg valde vekk handsaum og let mine marihøner få Pfaff-prikkar... Så vart dei frisleppt og no tuslar dei rundt på mitt mysterie;o)

Jentene meinar bestemt at det er ein vårduk og mannen snakka om tordivel!??;o) ja, ja han er god til å terge;o) Eg har tenkt pute, teppe, bilde, og den som ventar får sjå, det er ikkje så lenge att no.....

Det er grådig kjekt å "sjå" innom 9NA å finne sidene til dei som er med å syr dette mysteriet. Vi løyser alle mysteriet på forskjellige måtar, med forskjellige fargar og stoffval. Det er kjekt å sjå at same utgangspunkt blir så forskjellig;o)

Ta gjerne turen rund å nyt mysteria og bli inspirert!


Ha ein god kveld!

3 kommentarer:

9na sa...

Åååå så fint og sommerlig...! Deilige farger... (litt 80-tallet...) :)

Hanne-Kristine sa...

Denne blir virkelig nydelig.
hk

jofridsquilt sa...

Same kva det blir var fargane nydlige og vårlige. Kjekt å sjå kor forskjellige dei blir. Helsing Jofrid