lørdag 17. april 2010

Laurdagssyslar...

Dagen i dag er over "før eg får sukk for meg"!!!

Det har gått i ett, først SPREK trim i bassenget, eg hang med på det meste.... Var spent på om det ville gå, men så langt er det bra, spennande å kjenne etter i morgon etter ei natt med søvn......

Så ein tur til Dale, og tenkt det, eg handla berre ei bok til prosjekta mine.....

Stoff/trådbutikken var stengd....;o( Men det gjev grunn til ein ny tur til Dale;o)


Litt kvild og ein tur opp i skogen i sol, regn og hagl.... Men snøen er vekk og det er godt!!!

Bildet viser mine kreative sprell frå ungdomsskulen. Eg likte visst raud, oransje og gul då og;o)
Vi kalla det spikarbilete, har du laga eit slikt???
Mamma har det hengande i endå, så eg kikkar på det når eg er heime

I morgon får eg besøk av mine kjære, gjett om eg gleder meg!!!!

Ha ein fin dag!!!

2 kommentarer:

Siv sa...

Oi,så moro å se et spikerbilde igjen! :o) Jeg laget også et sånt bilde på skolen, men jeg kan ikke huske å ha sett det på mange, mange år, så det er nok borte. Ønsker deg en fin søndag!

Flittige hender sa...

Så pussig at du viste fram dette spikerbildet. Vi jobber litt med å få til å lage slike bilder med 4. trinn i matematikk - men vi har problemer med saga. De er jo så fine - nydelige farger.
Ha en fortsatt fin søndag :0)