lørdag 22. mai 2010

Litt av kvart.....

Torsdag kveld var vi heldige å ha besøk av Pamela Dunbar Nødset. Ho lærte oss korleis vi kan lage "papir" av lin og silke.


Vi var 8-10 damer på Kreativiteten som leika oss med vatn, lim, lin og silke.




Eg tenkjer at dette blir spennande å bruke både når eldste jenta skal lage kort eller når eg skal quilte eller lage bilete.


Denne vil bli fin utanpå eit glas til telysa mine. Dei fine trådane i silken vil lage fint mønster i flammen frå lyset.... litt smykketråd, perler eller bast til å feste det om glaset vil "gjere susen";o)





Elles hadde vi og besøk av to slike i løpet av veka. Midt på blanke ettermiddagen, i solskinet kom dei, og ville gjerne smake på innhaldet i beda mine.

Eg takka nei til det besøket.... Vi var ute både jentene mine og eg, men skremde det dei vekk? Nei då!

Kjolen tek form, no er det ermane eg putlar med. Overdelen er halvvegs ferdig, det skal litt pynt til og nokre ermar før eg er nøgd.....



God Pinsehelg!

Ingen kommentarer: