lørdag 20. november 2010

Julegåte II

Eg var litt på etterskot....., men med min kjære på jobb. Dei to elsdste gulla på overnattingsbesøk og minstegullet travelt oppteken med barbiedukkene og fjernsyn.... kunne eg sy;o)


Klarte eg å velje mellom dei to alternativa eg hadde funne fram????

Nei, det vart ja takk, begge deler...;o)

Først var det del 1 som resulterte i desse blokkene.

Og ja, eg greidde å la vere å kikke på del 2 før eg starta på del 1!;o)......



Eg hadde kutta stoffa på førehand, ja da eg har følgt Merete til punkt og prikke..... og difor var det enkelt og greitt å berre sy saman, kutte, stryke, sy saman, stryke, sy......... og vips var del 2 ferdig.

Med ein vakker vinterdag utanfor glaset trur eg at veslegullet og eg skal ta oss ein tur ut.

Ein tur på by'n og biblioteket og kanskje ein spsertur lags vatna ville vere godt før vi retunerer heim til ein nødvendig helgesyssel... rydde, støvtørk og litt vask... Kanskje får eg hjelp av mine kjære..... om dei er komne heim då......;o)

Ha ein fantastisk vinterdag!

2 kommentarer:

merete sa...

Noen ganger er det bare så vanskelig å velge! Jeg har også en til ferdigkuttet, klar til søm.
ps. linken er i boks nå ;-)

Laila sa...

Ja, er det ikkje greit å berre følgje ordre av og til... :) Dette ser veldig bra ut. Eg tok vask og støvtørk først (eller det var vel støvtørk og så vask), så no er eg klar for syrommet og del 2.