onsdag 10. november 2010

Skattkammer.....


Mamma er veldig glad i bruktbutikkar og ho er ein kløpper til å finne skattar!!

Vi , søstera mi, sivgerinnene mine og eg, er heldige å få nokre av dei skattane ho finn.

Sist eg var heime var dette noko av det eg fekk. Ein stor, rund hekla duk! Ei lita søt, brodert brikke, eg veit ikkje om eg brukar den som den er eller lagar noko av den....... blonder, og eit vakkert ullsjal..






Og sist men ikkje minst denne nydelege boksen full i gamle vakre knappar!
For nokre skattar!! Heldige meg!

No kan eg pynte både det eine og det andre;o)



Ha ein strålande vinterdag!!

4 kommentarer:

Kerstin sa...

Så fine ting du har fått. Herlig med en som kan samle slike skatter til deg :)
Tusen takk for hilsen i bloggen :)
Stor klem

Bente sa...

Mykje flott å finne på bruktbutikkar.
Og du har vore riktig heldig :-)

Orlaug sa...

Åja, detta var ein skikkeleg skatt, du verden.........
Den boksen var no skikkeleg flott, sjølve boksen....og so full av knappar...midt i blinken må det vere.

Bestemor Drillo sa...

For et funn!
Den boksen hadde jeg maken til som lita jente !
Skolematen ble oppbevart der!
Herlig nostalgi!
Klem!