lørdag 12. november 2011

Søstrene snuse....




Her kjem dei to siste englene, så langt.....

Det blir nok ei pause no.... Eg tenkjer eg får starte med nokre julegåver.....













Dette er Lille Frø;o)

Ho likar godt fargar, spesielt varm raud.... og ugler.....:o)

Det vakre stoffet i kjolen låg å freista. Det er berre nydeleg



Sjølv om utgangspunktet er det likt, har kvar engel sitt utrykk.

Ingen blir like, slik er det.


Det er lite masseproduksjon hos meg.





Her kjem Brite, ho er sveisen med eit lite skjerf i halsen;o)

Ho er frisk i fargane, sjøgrøn og rosa...

Men dei passar godt saman;o )



Ho har funne fram den varme gode kosekjolen i mjuk velur.

Det er vel på tide å finne varme gode plagg no.

Det  er visst haust og nydeleg solskin har vi enno;o )



No er det messe i to dagar, og Eldstegullet er snart klar.....



Gjer dagen din god!

4 kommentarer:

Hanne sa...

Hei. for en fin blogg du har:-) Følger deg videre eg:-) Fortsatt god helg...

ahli sa...

For noen flotte søstre.

Venter fortsatt på broren

Astrid

Barbros lille atelier sa...

Å, så fine engler! Utrolig gøyale!

Jeg har faktisk tenkt å lage kort av bildene og, men i denne omgang blir det små trykk på ca 20 x 20 cm:-)

Venke sa...

Gratulerer! Du vant på Sydilla-bloggen!