mandag 23. januar 2012

Laaaaaaang dags ferd.......


Ein lang dag har blitt kveld og eg har ein liten siesta i sofaen før siste etappe.

Mange små og store avtaler etter kvarandre har gjort at eg har vore inn og ut av huset i heile dag.

Etter ei lita pause er det  kvelds og leggetid for dei minste deretter er det slumretid i sofaen for meg.  Eller eg kan finne meg eit strikk slik at eg held meg vaken ei stund til før eg kan hoppe til køys;o) 

Med eit auge på strikket og eit på fjernsynet blir det ein god ende på dagen;o)



Forrige vekes strikkeetappe enda i to hælar og denne veka er det foten som skal strikkast.

Det er ikkje ofte eg strikkar sokkar, men desse har vore kjekke å strikke.

Det er nok fordi det er mønsterstrikk heile vegen og det er kjekt å sjå mønsteret vekse fram. Berre ein pinne til..... og så ein til.... og endå ein..... ups har klokka blir så mykje......

Er det nokon som kjenner seg att?......



I går var ein nydeleg dag!
Det var sol og med snøen som vi fekk tidlegare i helga vart dagen lys og fin.

Eg starta på syrommet med "pause-saum" som planlagt. Kjende at det var greitt med eit mindre arbeid, så teppet fekk kvile.

Ut på ettermiddagen vart lysta på å vere ute i sola større og større, eg fekk på meg sko og klede og fekk meg ein god time i skogen. Nydelg med frisk luft og til tider sol i fjeset



Det er utruleg kor mange flotte motiv eg finn, spesielt i solskin......

Nydelege fargar.


Til og med dette hjertet fann linsa mi! ... eg har sagt det før, hjerter har det med på dukke opp hos meg......;o)



I morgon blir det teppesaum. Eg kjenner at eg har fått "blod på tann" no når det nærmar seg ferdig....

Må berre sjå korleis det blir...... og korleis blir det om eg gjer slik......og skal tru korleis det blir med lukkekanten......  det er berre ei løysing på det;

Sy litt til.....;o) Men det er i morgon....



Gjer dagen din god!

Ingen kommentarer: