tirsdag 6. mars 2012

Titt tei.....



Minstegullet skulle i bursdag her om dagen, og ville gjerne ha ei ugle som ho kunne gje i gåve.

Det skal jo ikkje meir til for å lokke mora til symaskina.....

Gullet valde sjølv stoffa og kvar dei skulle vere. Pyntebanda er og hennar val.

Ho veit kva ho vil ha,  .... ho og..... ;o)










Det einaste eg klarte å lure til, som ho ikkje hadde bestemt, var korstinga....

Men dei vart godkjende....


Den er mjuk og god og ser litt uskuldig på deg, med store blå auge....;o)

Eg håpar  den fell i smak hos prinsessa som fekk kose-ugla, viss ikkje er den godt brukande til pynt og;o)



Gjer dagen din god!




11 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så fin ugla var ! Flotte stoff , har akkurat maken liggende i hylla , forløpig til pynt :)
Klem Laila

Sonja frå Sunnfjord sa...

Stilig ugle!
Har planar om å sy ei uglepute, så det var kjekt å sjå ein ny variant av ugla:)

Liv Nora sa...

Så artig en pute !! Dattera har god sans for farger ser jeg.

ahli sa...

Så søt den var. En flink designer.

Astrid

annicka sa...

Vilken härlig kudde!
Du har en jättefin blogg- det var kul att titta in i den!

Lilla dør sa...

Fantastisk flott ugle. Kjempe bra !!!. Eg har strikket ugle idag........byrja på lampeskjermen.

KariL sa...

Bare herlig. Så skjønn og jenta har god fargesans.

KariLklem:)

Ann Tove sa...

Ja, kven kan sei nei når ungane spør om å få laga noko. Denne var kjempefin, flotte fargar.

gult hus i svingen sa...

Så fin ugle:) Jeg liker ugler jeg, både ute i naturen og som motiv på vesker, puter, bilder og som nips:)
Jeg fikk ei veske i julegave, den er det ei retrougle på, bruker veska hver dag:)
Skal gjøre et forsøk på å sy meg ei ny ugleveske snart, må gjøre ferdig kjøkkenet først:)

klem fra Trine:)

Eli sa...

Prinsessa som mottok den synest den var fin! Og ho som gav den var veldig stolt. Og, ja, den kan godt stå til pynt også. Akkurat no pynter den på sybordet mitt..

Ingeborg Lura sa...

Det var ei koseleg ugle! Heldig er den som får ei så fin gåve.