torsdag 30. august 2012

Lune lys.....




Dagen i går vart litt etter "innfallsmetoden".

Utgangspunktet var ein tur på biblioteket og turen enda inne på snopebutikken....

Der sto Kari å pakka ut nye glas/lykter. Det har eg vore på jakt etter;o)


Eg var ikkje sein å be, to små og ein stor vart med heim.

Fram kom ein liten linduk eg har snopa med heim frå Kremmerhuset...... og vips så vart til to lykteposar og endå har eg rest att.....

Bitane vart kutta etter måla på lykta.

Fram kom penn, mønster og broderigarn og så var eg i gang.

Eg hadde ein ide om at broderi ville vere fin effekt på lin og kveikte lys..... Eg synes framleis det er ein god ide.....;o)



Neste lykt vart med applikert hjerter og pyntesaum øvst.

Litt variasjon og idear som skal testast ut. Dette er fine gåver.

Eg tenkjer at trykk, decoupage, maling, bilder m.m. kan bli flott på slike lykter. 

Lin, eller andre grove, "lause" stoff er tøft. Også nusselege, romantiske stoff.....  




Den siste og største  lykta fekk ein rest lin, ein fin blonde og ei pyntenål som har venta på å bli brukt til noko.

Her kan ein og bruke strie, hamp og all mogeleg pynt i blikk, perler, figurar m.m.

Det er den berømte fantasien som set grenser, om det er grenser då.....;o)

Minstegullet ville vi skulle bruke dei i dag til frukosten....

....kveikte lys gjer godt kva tid som helst så det gjer eg gjerne;o)


Eg har nokre fleire idear som eg vil teste ut. Det er greitt å ha nokre liggande på lur, så kan eg byte dei ut og variere i det uendelege.....;o)

Det er tida for levande lys framover.....


Gjer dagen din god!

 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine de er. Kommer til å lyse fint opp lenge de.

Svalen sa...

Så søte:)
Fin gaveidé også.

KariL sa...

Stemningsfulle og vakre lykter. Liksom tida for dette no når dei lyse sommarkveldane er over for år.

KariLklem:)

Lilla dør sa...

Fine lyslykter du hadde laga. jillt med lyslykter no når det mørkna ute. klem

Berit sa...

fine lyslykter. Ha en flott fredag