mandag 29. juni 2009

Varm dag......;.)


Det er ein varm dag og eg er glad for at sola er bak eit tynt lag med skyer....;.) Eg blir uvel når det blir for heitt i været.


I fjor i Montenegro likte eg meg best i skuggen.....


I dag er det altså flott, men ting går i langsamt tempo og vassglaset er alltid nær.



Eg har pusla på med litt forskjellig, limt ferdig biletet mitt og hengt det opp;.)




Det er kjekt å få det på plass.


Eg rekt opp att skjerfet som eg nesten hadde hekla ferdig, då eg likar betre lange, breie skjal enn trekant skjal....

Eg visste det godt når eg starta på det, men eg ville prøve mønsteret.....;.)


No skal eg starte på nytt, og då varer gleda av tråden lenger;.)



På jakka mi blir det nokre omgangar kvar kveld. Eg nyt stundene på altanen med litt strikk eller stitchery og variasjon er fint.


Jakka til søstera mi får også nokre omgangar og eg har starta med 2. erme.


I kveld håpar eg at eg kan ha ei stund framfor symaskina. Eg skulle laga litt til ei messe i Hyen......



Det er ein fin dag og eg håpar du har det fint og!

Ingen kommentarer: