lørdag 20. juni 2009

God-solskins-laurdag!

I dag har eg vore så heldig at eg har vore nokre timar på Kreativiteten sin sommarbutikk saman med to andre frå styret. Det kom mange innom og eg har hatt mange fine samtalar med gode vener og nokre som eg ikkje har snakka med før. Det har vore ein gjevande dag, med mykje glede og latter!

Det er så mange flotte menneskjer ein kan få lov å har gode samtaler med om ein berre er tilstade!

Eg har og laga nokre små arbeid, har prøvd ein, for meg ny type tråd, Järbo tropik, det er ei blanding av bambus, bomull og akryl. Det blir mjuke og gode plagg.
Eg har laga pulsvarmarar, ein prøvelapp som kan vere armband eller pulsvarmar om eg lagar ein til.....;.)
Av litt restetråd har eg laga oppvaskklut, no veit eg kva eg skal bruke restegarnet mitt til! Det er ypperleg stikk til bilturen i sommar;.)

Eg gjort ferdig løparen som har lege sidan desember, dvs eg har sydd til lukkekanten....
Eg tenkte å ha sjølv, men har kome på andre tankar.

Eg var med på Julegåta til Merete Veian,
då lagde eg lagde ein løpar som eg gitt i julegåve.
Dei to bør vere saman så no skal den leverast, det er kjekt med sommargåve...





Eg har og laga til fristaden min, som eg har på sommartid, når temperaturen let meg sitte ute ....
Her er to stolar og eit bord med lys som eg kveikjer og nyt å sitte ute med handarbeid eller ei god bok.
Om kveldane har eg gjerne med eit glas vin, saman med levande lys gjev det GLEDE;. )
Ha ein fin kveld!





1 kommentar:

merete sa...

Takk for kommentaren på svogerteppet :-)
Her hos deg var det mye fint og inspirerende å se, - og der var jammen også julegåta fra i fjor.
God sommer videre!