onsdag 14. oktober 2009

Jule-sy-mysterie

No er også eg ferdig med min mysteriesaum;.) Eg sydde stjerneblokkene, såg på stoffet eg hadde kutta til bakstykke.... la det ut på bordet og tenkte vel.... det er no litt fint til bakstykke.
Kva anna har eg til bakstykke, skal eg byte det ut?....

Tankane spann vidare litt om dagen og litt om kvelden....  i det eg var i ferd med å sovne kom det som no er blitt resultatet...;.)
Blokkene på rad, stripesett mellom og så ei ramme rundt det heile.

Eg er godt fornøgd med resultatet, då eg synes at både stoffet og broderiet er fint til ein løpar i staden for grytelappar. Men eg skal også lage grytelappar for dei har ein god størrelse og er dekorative.


Og endå ein gang takk til Nina;.)

Eg må også vise denne flotte dekorasjonen som dottera til Laila hadde laga og pynta med, til oss damene som var på kurs i helga, er ikkje den flott??
Og eg er veldig glad for at den no står på mitt stovebord og eg kan glede meg over den kvar dag!;o) For ei glede!

I dag trur eg at eg skal male/fargelegge ferdig dei stoffa eg starta på i helga, det er planen så ser eg om det blir slik når eg er ferdig på jobb;.)

Ynskjer deg ein god dag!

3 kommentarer:

Rita sa...

For en fin løper du har laget. Det var inspirerende å være med på jule-sy-mysteriet.

Laila sa...

For ei flott løysing av jule-mysteriet. Godt jobba!

Margrethe sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar og at du vil være med på giveawayen på bloggen min :)

Så artig med julemysterie; flott løper!