søndag 8. november 2009

Ny dag og nye mogelegheiter;o)



Ups, det vart kveld før eg fekk skrive noko her.....

Dagen har vore god med turar og trening i varmebassenget, mmmm det var godt! Eg er veldig glad for at eg har trening og avspenning;o) i varmebassenget fleire plassar på timeplanen;o) Eg har og gått ein lengre tur og sett Hauglandssenteret frå ein anna vinkel..... Og det beste av alt var at jentene og mannen kom på besøk! Det var godt å kunne klemme og kose med dei att;o)


Elles har dette strikketyet vore i hendene mine dei siste dagane. Eldste jenta har sett ein genser som ho hadde lyst på, berre at det skulle vore lange ermar på den.... Mamma er grei og prøver seg litt fram med div. mønster og forskjellige trådatypar og fargar og så set vi i gang.

Ho godkjende den i dag og då kan eg berre strikke vidare og med tjukk tråd og tjukke pinnar tek det ikkje lang tid før den vil vere ferdig;o)

Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer: