lørdag 7. november 2009

Fasinerande hus

Som sagt før er eg fasinert av husa her på Hauglandssenteret.


Dei ligg idyllisk til ved fjorden og dei gjev mange motiv.


Her er nokre tøffe fargekombinasjonar.


I dag bytte eg stavane mine med kameraet på eine turen min.



 
og knipsa, om ikkje i eitt, så ein god del......




Husa høyrer til rehabiliteringssenteret og 


 Her bur studentane 200 stk. Det e 5 stk på kvart rom.... Romma kan ikkje vere store når ein ser størrelsen på husa...;o)


 Når eg går forbi dette huset høyrer eg ofte musikk og sang....





Husa  ligg spreidd rundt ei vik. Det er rundt denne vika og ut og over eit nes nokre av turane mine går.




Eg kan då sjå alle desse fine husa frå mange vinklar;o) Uteområdet er fint og godt vedlikehalde.


Dette "huset" likar eg spesilet godt.
Det er nostalgisk og luftig der det står og innyr til ei stille stund;o)


Ha ein fin dag!

1 kommentar:

KariL sa...

Ai hvilke oppdagelser du gjør. Håper vi kan komme på besøk en dag. Ha en god helg :)