torsdag 6. januar 2011

Uglenytt...


Og her er ein god nr 2.......

Det er nok veslesystra som har pynta seg til fest. Her er det gull og glitter og med store, uskuldige blå auger.....;o)

Denne er mindre enn den fyrste og kanskje får eg har denne sjølv. Den første er allereie teke godt vare på, av veslegullet;0) Ho skal ha den til i morgon, så skal begge uglene ein tur på Kreativiteten til over helga.

No er eg klar til å sy Mug Rug og dei andre tinga som eg har på "lista mi"...... eller kanskje må eg lage nokre ugler til, for plutseleg har eg fått bestilling på tre ugler til..... av dei to minste gulla mine....


Ha ein fin kveld!

1 kommentar:

LeKaQuilt sa...

Nææ så stilige ugler!!! Det er fine venner å ha i sofan..... virkelig flotte.
Gleder meg til å se mug rugs her.....skal du sende dem in til konkuransen ???