onsdag 23. februar 2011

Vinterferie

Turen vi hadde søndag i øygarden i Florø var fantastisk!

Først den flotte turen i solskin. Vi var innom fleire av øyane, og med god prat og handarbeid
var den timelange turen nesten over før den starta;o)

Fanøya vart vi møtte på kaia og fekk oss ein fin guida tur rundt på øya.
Vel i hus diska Åshild opp med vedunderleg mat!

Timane fauk då vi skulle sjå gjennom alle dei flotte prosjekta til Åshild.


Eg vart ferdig med handsaumen på dette settet. Mottakaren er ei god jente eg er Faste til. Ho er no sytten år og har starta på hybellivet. Då tenkte eg at løper og pute kjem godt med. Iflg mora var det på tide ho fekk meir enn lys på bordet sitt....


Her i Florø er det vinterferie, litt reising blir det i fridagane. Første turen er vi ferdige med. Den gjekk til Hyen. Jentene og eg hadde nokre dagar saman med mine foreldre og brødrene mine. Det er alltid kjekt å vere saman med dei;o)



No er det tid for kaffi og litt handarbeid.


Ha gode dagar!

3 kommentarer:

KariL sa...

Alle tiders tur vi hadde. Settet ditt ble nydelig og blir nok til glede for mottaker. Kjekt med produktive Faste.
Ha ein fortreffelig vinterferie!
Klem!

merete sa...

Disse ble fine! Hurra!

Anna O.Nilsen sa...

Kjempe flott duk å pute,nydelige farger.
Ha ei kjempe god helg.