onsdag 13. april 2011

Endeleg vår!


Det er ei fantastsik tid vi går i møte. Sola kikkar fram, dagane blir lengre og lysare. Gradestokken kryp sakte, men sikkert oppover...

Det er ei fryd å gå tur i skogen. Bekkane sildrar, og for meg er det ein go'lyd. Fuglane kvitrar og ein kjenner lukta av fuktig skog;o)

Knoppane sprett og det blir grønt og fint overalt.

Det gjev energi og glede.



Tenkte eg skulle vise fram endå ein engel. Eg sydde kroppen på helgekurset med Kari og gjorde kleda, vengjer og pynt ferdig til helga som var.

Engelen har fått sommarkjole og sommarfugl på skjørtet. Ei lita kyse held håret på plass i sommarbrisen.....;o)

Også denne var kjekk å lage, litt mindre arbeid på enn kaninstigen.... ;o)

Takk for all skryt eg har fått for alle kaninene mine. Takk og til Kari som gav meg ideen, som du ser har hennar stige høner....


Men no er er det siste innspurt på prosjekt bunad.





Den har blitt hengt til side i det siste, men no er ryggen på lag med meg att, og eg kan få gjere den ferdig.




Broderinga viser deg å vere ei lita utfordring.... mørk bakgrunn, teljing av tynne trådar gjer at øktene blir korte og regelmessig bøy og tøy for å løyse på musklane nødvendig;o)




Men i solstolen med puter og tepper dandert godt rundt meg, og med sola som varmar er eg klar til det meste!




Ha gode dagar!

2 kommentarer:

2ne sa...

Herlig engel du har laget :-)
Ja, deilig med vår - og ser fram til påsken.

Svalen sa...

Hei. Koselig engel i sommerklær:)

Lykke til videre med bunaden.

Bunaden jeg holder på med er nå sendt til barnebarnet for prøving...

Ha en fin helg.