fredag 8. april 2011

Klatremus på min måte....

.... Det er nok ikkje ein harepus, men ein haug med kaniner som har klatra opp i stigen. No sit dei å skodar og kanskje dinglar litt..... Dei kosar seg med egg. Dei har eg hekla og stappa med vatt. Gulrøttene er strikka.... ....og dei i kassa har eg i tillegg tova. Då vart størrelsen betre.....


Iflg. mellomste er den i grønt eldstegullet.

Desse to er min kjære og meg. Vi tek oss ein kvil medan vi passar reiret med påskeegg....... For øvrig er den øvste mellomstegullet då har ho full oversikt;o) På dette trinnet kan ein ta seg ein velfortent kvil, ......og kose seg med jordbær. Puta og teppet ligg klart. Og her er minstegullet. Ho er svært nøgd med at denne vart ho, for ho har kjole..... Ho har allereie bestillt ein liknande kjole. Det er kjekt når det eg lagar kan engasjere fleire enn meg.....;o) Eg tenkte å ha stigen med på utsillinga på quiltetreffet eg skal vere med på i helga. Du kjem vel til Flora samfunnshus på søndag?;o) Ha gode dagar! Også denne gangen hoppar teksten hit og dit, og i vert fall ikkje der og slik eg vil ha den.... ja, ja du forstår vel kva eg vil seie.....;o)

9 kommentarer:

Unknown sa...

Ååå, den stigen var superartig - så oppfinnsom du er! Du kommer nok til å få masse skryt på treffet :o)
Ha en flott helg! Merete

Svalen sa...

Så festlig påskepynt du har laget! Riktig til å bli i godt humør av:)

Ha en fin helg.

KariL sa...

Ååå så kjekt dei har det. Livat gjeng. Gleder meg til å sjå dei på utstillinga.

Klem :)

Orlaug sa...

Du hendelsae so stilig det vart med den stigen, og so mange du har laga.....og so alt det andre i tillegg.
Gjett om kunne hatt lyst å sett detta (og alt det andre) på sundag.
Riktig lukke til, og god helg!

Lilla dør sa...

Kjempe flott Solveig. Kjempe artig å sjå det ferdig. Lykke til i helga!!!! Skulle gjerne ha vert der. Håper eg kan få eit referat ifrå det. Eg reiser til London no i kveld blir nok gillt det og, Me snakkast .

janses.blogspot.com sa...

Så kreativ du er. Superdupert :-)

Det blir morsomt å følge bloggen din :-)

Rita sa...

En kjempfin påskestige med mase flott. Kreativt og et koselig blikkfang.

tubakk sa...

Gler meg til å sjå denne skikkeleg i morgon. Eg kjem!

Anne Lise sa...

Denne stigen med kaniner var kjempefin. Du er kreativ til tusen.