søndag 24. april 2011

Påskefri....


.... og nesten bloggfri....

Dagane har gått og eg har kosa meg med kjekke syslar:o)
Først har eg hatt aleine-heime-dagar med baking og saum på programmet.

Deretter har det vore familiesamankomst og nokre dagar saman med mine foreldre. Det var kjekt at vi kunne samlast alle saman.




Så kom vi heim att til sommartemperatur og sol. Då passar det godt med solkroken og bunadssaum.

Eg har strikka, sydd og kosa meg. Kva eg har laga vil komme her framover. Eg har laga nokre gåver, og no er dei overleverte og kan difor visast fram.

Slik som denne klekkeferdige høna som eg laga rett før påske. Mønsteret fann vi i denne boka.





Vi var samla på Kreativiteten og hadde ein koseleg kveld med saum, gode samtalar og mange latterkuler. Det er alltid kjekt å vere saman på den måten og når ein og kan komme heim med nesten ferdig produkt gjer det kvelden endå betre.

Eg hadde ikkje med meg symaskin, men kom likevel heim med berre handsaumen att.... Eg er heldig som har gode vener som syr ein saum eller to til andre;o)


Egget har fått hekla trekk i spreke fargar og høna heng no i kjøkkenglaset til Mamma og Pappa.


Eg vil ynskje deg ei framleis flott påskehelg!

2 kommentarer:

BenteOO sa...

den var praktfull - men kor fann du den egentleg?

KariL sa...

Stilig høne som heilt sikkert sprer glede for mottakarane. Gleder meg til tysdag:)

God påske og klem:)