fredag 4. november 2011

Gla'fargar!

Desse stoffa har Laila og eg fått boltra oss med i det siste.

Vi har fått i oppdrag å sy eit teppe.

Det er ei fryd få skape noko i slike flotte fargar.
Kunne sy saman forskjellige spreke fargar og mønstrete stoff er kjekt!
Vi kosar oss og får den eine blokka flottare enn den andre.

Til no har vi fått til desse blokkene, og eg trur vi er omtrent halvvegs.

Det er litt system i blokkene, men ikkje heilt, likevel....;o)

Dei blir nok flytta rundt etterkvart som vi får alle blokkene ferdig....


Jammen er vi heldige som får lov til å boltre oss i ein fargefest av eit teppe og at vi har tid og mogelegheit til å gjere dette.


Nyt fargane, det gjer vi!



Gjer dagen din god!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ja,det er kjekt med fargeglede og skaperglede.
jeg pleier å stå på en stol å se ned på blokkene
for å se om noen må flyttes på,da får jeg godt overblikk.går så bort fra quilten en god stund,
å så tilbake,da ser jeg bedre om noen blokker må flyttes på.Lykke til!God helg:))

Svalen sa...

Vi trenger å omgi oss med farger nå når naturen mister sine, og det mørknes tidligere.
Flotte farger du boltrer deg med her, blir supert teppe.

Kjempesøt kjole du har laget!

God heg:)