tirsdag 31. januar 2012

Fint ferdig!!;O)

Så er eg ferdig med hjerteteppet mitt! De er vel lei dette no, det er ikkje eg!;o)

Det har vore kjekt å lære denne teknikken av Helle C.E. Løvenskiold i oktober.

Vidare var det kjekt å quilte det sjølv og glede seg over alle dei kjekke stundene med nydeleg stoff og fargar i hendene. Stor takk til Wenche hos Northern Quilts som tok utfordringa og fann alle dei flotte stoffa!

Det varma godt medan eg sydde lukkekanten og no varmar det hjertet mitt å ha fullført det og at eg kan henge det opp på veggen;o)

Det er til og med flott i solskin!




Det er quilta med rette saumar, nokre gangar i "grøfta" i hjertene og nokre gangar i striper i blokka rundt hjertene.

Kantane har og rette saumar med ein inc mellom kvar saum. Eg tenkte at eg ville ha ei enkel quilting då hjertene skulle ha fokuset på dette teppet.

Og så likar eg slik quilting, i striper gjerne tett i tett. Det gjev ei tøff effekt på arbeidet.


Jepp, eg er nøgd og kosar meg og nyt det nye teppet mitt! Gliser frå øyre til øyre.....;o)

Det er ei glede å få til nye teknikkar og å kunne gjere alt sjølv. 

Det blir som ungane seier; "klare sjølv"!! ....og mitt smile er minst like stort smil som dei har når dei meistrar noko nytt!....

Gjer dagen din god!

12 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Gratulerer med en ferdig, vakker quilt! Stoffene er nydelige og mønsteret likeså. Jeg ville quiltet det akkurat slik som du har gjort, og jeg ville vært like stolt :o)
Det er herlig å lese hvor stolt du er, tusen takk for at du deler også følelsene med å mestre - og ikke minst gleden. Ha en riktig fin og kreativ uke. Klem Lena

Laila sa...

Gratulerer med eit flott teppe! Du kan, med rette, vere både stolt og glad for dette (oi, det rima visst):)) Ha ei god veke.

Anonym sa...

Ja dette blei vakkert og det er herleg når ein er ferdig med eit så stort arbeid:) Gratulerer !!! Gleda meg til å sjå det i virkeligheten :)
Klem Laila

Unknown sa...

Kjempeflott teppe! Jeg er helt enig med deg at ofte blir det fint med enkel quilting for ikke å ta oppmerksomheten bort fra det som skal ha oppmerksomhet. Gratulerer, skjønner godt du er stolt :o)

Siv sa...

Ja, dette kan du virkelig være stolt av! Teppet er fantastisk flott! En skjønn forening av stoffer, farger og mønster! :o)

Lilla dør sa...

Gratulerer med teppe!!! Det vart kjempe flott. Klem

Svalen sa...

Nydelig teppe! Stoffene du har brukt er flotte og passer så godt til mønsteret.
Så deilig å være ferdig med et så stort arbeid:)

KariL sa...

Gratulerer med ferdig teppe! Det blei kjempeflott. Nydelige stoff og farger. At du har quilta det sjølv er kjempeimponerande. Du har all grunn til å være stolt.

Ha ei fortsatt god veke!

KariLklem:)

AnneH sa...

Gratulerer fra meg også. Det må være gøy å få ferdig et så stort teppe. Og fargene på det er kjempeflotte. Sett deg ned og nyt nå!

InGa sa...

Nydelig quilt!!
Så fine hjerter.De ser litt kompliserte ut.
Du har så fine bilder, også i de andre innleggene jeg har sett igjennom.
Ha en fin kveld.
Ingrid

Gudrun sa...

Så läcker kvilt och tygerna är underbara.

lyrics to songs sa...

This fabrics look so wonderful and amazing.I really like this blog.I enjoy it.