fredag 6. januar 2012

Kjekt!!!!

Dette er kjekt!!

Eg starta på mysteriet i går. Det var ein kjekk kveld;o). Det gjekk så greitt at eg like godt strikka starten på begge sokkane;o)

Trådvalet er som du ser Fabel frå Garnstudio og jammen vart det lilla, ... no vart du overraska tenkjer eg......;o)







No er det berre å vente på neste steg som kjem søndag.

Heldigvis har eg eit anna strikk på lur.....

I helga skal vi feire to flotte ungdommar, det er eldstegullet som blir 16 år neste veke! og mostegullet som blir fjortis! Utruleg! og kjekt;o)

Gjer dagen din god!

3 kommentarer:

Lilla dør sa...

Spennande strikk ! Ha fin helg! klem liladør

Ann Tove sa...

Spennande å følge med på mysteriet du strikkar på. Og lykke til med bursdagsfeiringane. Ha ein fin kveld.

KariL sa...

Gleder meg til å sjå fortsettelsen.
Lukke til med feiringa!

Klem:)