fredag 2. november 2012

Long time....

Det er lenge sidan sist..... Blogglysta kjem langsomt tilbake..... Det er kjekke, travle dagar. Etter ei lang sjukemelding og dagar heime er eg heldig å få prøve meg i jobb att.

 

Eg får vere på vår lokale garnbutikk. Det er rett og slett lukke!!! Eg har trivelege dagar med latter, spøk, kjekke kundar og kollegaer og sist men ikkje minst får eg ta på og klemme på garn og fiber "heile dagen" om eg vil og eg er omgitt av flotte fargar!

Det gjev inspirasjon, både kundane, kollegaene, fargane, garn og mønster. Eg får nok ikkje gjort så mykje kreative sprell som før, det blir mest strikk og hekl, naturleg nok....., men det kjem nok til å gå seg til.

Som de ser blir det mest små prosjekt og å gjere ferdig prosjekt eg har starta på. Det er kjekt det og;0)

Vi har og fått oss eit nytt medlem av familien. Verdas nydelegaste pusekatt har teke oss med storm.... Tasselabb har funne seg godt til rette og vi med han;0)

 

Gjer dagen din god!

 

6 kommentarer:

Rita sa...

Så godt at du har kommet deg såpass at du kan jobbe litt igjen, og tenker det er greit på en plass du kan nyte garn og greier :)
Koselig med slike lyslykter.
God helg til deg.

Lilla dør sa...

Kjempe kjekt å ha deg tilbake i bloggverden:), Det med garnbutikken høyrdes kjempe jillt ut. Du må nok være rett dame på rett plass. Kos deg med garnet:))) Men husk å sy litt i tillegg. Ha ei goé helg. stor klem

Anonym sa...

Hei, Tasselabb!! Åh, så fin han er :D

Det er like kjekt for oss å ha deg på butikken, altså. Vinn-vinn for alle, vil eg tru :D

Unknown sa...

Høres ut som om du har drømmejobben :o) Så kjekt!! Viktig å ha det godt på jobb.

KariL sa...

Kjekt å høyre frå deg igjen. Ser du har no kost det litt på handarbeidsfronten i myllatida likevel og lykke til på jobben!

Anonym sa...

Så flotte englane dine vart! Eg meiner eg har stålstreng liggande ein plass ;) Det går vel greitt å herme?