onsdag 14. november 2012

Mysterie!!! ;o)


Det gleder meg at Merete nok ein gang har laga mysterie til oss!

Morgonstund, kaffikos og langsam start på dagen og gleda var stor då eg fekk sjå innlegget til Merete.

Planane for dagen vart skubba litt på og eg starta på årets mysterie. Yndlingsfargane, kniv og matte vart plukka fram og er mitt utgangspunkt.


Gleder meg til neste steg som kjem i morgon!


Eit kafebesøk i godtselskap, ein tur innom snopebutikken og ein SMS, sette i gang eit akutt behov for ny pynt på bordet.....
 
Eit gamalt tinnfat, kubbelys, lerkekvistar, hortensia og roseblad, eit hjerte med ord til ettertanke må og vere med.....

Kos på bordet og i koppen. Ny te er kjøpt inn frå denne ny opna kjekke kafeen. mmmmmmm!!

Eg kjem til å drikke mykje te framover, den smakte vedunderleg!

Men no, har eg planar om ein tur på syrommet!

Gjer dagen din god!

 

3 kommentarer:

KariL sa...

Lykke til med mysteriet. Eg skal følge med i år og kanskje sy seinare. Er no kjekt det også:)
Vi er heldige som har slike kjekke "snopebutikker" her i byn.

KariLklem:)
PS. Takk forhyggeleg kveld i går.DS

merete sa...

Jeg syns dette ser veldig spennende ut! Riktig så frekke farger og noe helt annet enn hva jeg jaktet på i hyllene denne gangen.

Nå er del 1 lagt ut :-)
Lykke til med den.

Anonym sa...

Takk for følgje, både på kafèen og på snopebutikken! :D

Gler meg til å sjå kva Merete har funne på som mysterie denne gongen! :)