lørdag 25. juli 2009

Vakuum......


I dag er eg litt i "vakuum."... Etter nokre veker med mange gode dagar, der eg har fått oppleve mykje, sett mykje og hatt kjekt besøk og fått mange fine stunder med mange flotte menneskjer, kjem eg liksom ikkje i gang med noko..... Eg har sove lenge, ete god frukost med familien, litt rart å berre vere 5 sundt bordet.... Deretter var det litt handsaum og Popquiz på radio.
Eg måtte berre prøve eit nytt hekleprosjekt då eg har teke opp att Elvira, lingarnet eg brukte vart feil. I staden for å gjere den ferdig og la den ligge ubrukt prøver eg meg på noko nytt;.) Til Elvira skal eg bruke noko tynt og lekkert ullgarn. Kva eg skal bruke veit eg ikkje endå, det skal få ligge litt.


I går var det nok ein kjekk dag, gjestene frå dagen før var her framleis og ungane brukte føremiddagen inne, regnbyene som kom var intense....






Mamma og pappa hadde ærend til byen og stakk innom til salat og godt brød. Ei kjekk stund med god snakk og latter. Mamma og eg måtte innom litt oppskrifter. Ho og pappa er på hyttetur og handarbeidet er å hekle bærestykke til kjolar/tunika som barnebarna skal få... Ho har 9 jenter som kan vente seg kjolar eller tunika. På bærestykka skal det rynkast på fine lette stoff til skjørt. Det blir kjekt å få, eg reknar med at dei 6 gutane ikkje vil ha kjolar!, men får noko anna fint som Besta tryllar fra. Ho er flink til det.


Eg tenkte å ha ei stund på syrommet i dag. Det er mange idear som eg gjerne skulle starta på....;.) Eg gledar meg til det no. Eg ser at sola og fineværet er på veg etter ei god stund på syrommet kan eg gjerne ta turen ut i skogen og hagen/uteplassen. eg gledar meg til det og!
Ha ein fin dag!

Ingen kommentarer: