fredag 21. august 2009

Livet;.)

Eg har hatt nokre dagar då ryggen har "trøbla" meir enn vanleg, slik er det av og til. Det er ikkje så godt medan det står på, men det går over;.) Eg får ikkje laga så mykje som eg har lyst til desse dagane, men eg veit at prosjekta mine ikkje går sin veg;.) og eg kan ta det att når eg blir betre.


Eg er og så heldig at eg har gode venner som bryr seg, og som eg har hatt gode stunder saman med. Det har vore gode samtaler, latter og alvor og det er godt og kjekt! Det får tankane vekk frå det som er trasig.


Litt har eg sydd på maskina mi, bildet viser nokre vesker eg har fått bestilling på. Eg skal vise bilde av dei når dei er ferdige.




Eg har og hatt nokre fine turar i skog og mark og det gjer godt for kropp og sjel. Dette bildet er frå eine turen med jentene, det er fyrste gangen eg har sett ein kvit and;.) Det er godt at vi ikkje alle er like! Det gjer det meir spennande å leve;.)




Ha ein god kveld!

3 kommentarer:

Linda sa...

Hei!Morro å titte inn hos deg.flotte grønnfarger i veskeprosjektet.Ja,det er ikke morro når ryggen er vrang,da er turer i skogen bra.
Her ble det skogstur,herlig.
Sydde i grønt jeg med,før jeg var i skosen.
Ha en fin helg!Linda :))

KariL sa...

Jeg ønsker deg riktig riktig god bedring. Har nettopp oppdaget at jeg har hjemme-alene kveld på førstkommende fredag. Kanskje jeg inviterer mine gode syvenninner til sykveld. Tror du det kan gå bra Solveig. Kjekt å skvaldre over fremtidige prosjekt eller se på våre innkjøpte møster siden sist. De fleste har vel rørt litt på seg i sommer.

SOLSAUM sa...

Takk, det høyres kjekt ut;.) Vi har ingen planar no, så det må gå greitt;.)