torsdag 28. oktober 2010

blås-vekk-dagen.....




I går var det blås-vekk-dagen her i Florø.... Det regna og bles mesteparten av dagen og det gode med det er at snøen er vekke!;o) No er det vanleg haust att......
Internettforbindelsen min bles og vekk i går.... Det var litt irriterande....;o)

Som du ser på bildet bles omtrent kjolen min og vekk då eg prøvde å få til eit brukbart bilde....
No skal eg berre lage ein liten blondekant på ermane så er den klar til bruk.
Bildet viser er vi alltid beredt, spaden er kome fram slik at trappa kan bli fri for snø....
Eg har og vaska og tørketrumla teppet, så no er det
perfekt krøllete, nett slik eg vil ha det!
Sjølv om eg brukte ferdig vaska og krympa vatt krympa det nett passleg slik at det får eit koseleg og innbydande preg.
Ha gode dagar!

1 kommentar:

SNILLPIKE♥ sa...

Kjolen ser kjempefin ut. Kommer det et "live" bilde òg???

Selv om jeg bor i Hardanger, er jeg oppvokst i Sunnfjord. Slektsnavnet mitt kommer fra Eikefjord, og jeg har en del familie i Florø. Jeg er vokst opp i Stongfjorden, Askvoll kommune.

Ønsker deg en flott torsdag, klem.