torsdag 3. mai 2012

Eg øvar meg....


....på å gripe dagen, og nu 'et......

Når livet tek nokre svingar, har ein av og til nok med å halde seg fast, og kanskje er det nett då det er viktig å kunne gripe dagen og nyte akkurat no!

I går gjekk eg meg ein god skogstur og plukka desse vakre vårblomane. Dei vitnar om livsmot og optimisme. Dei kjem att kvar vår og strekkjer seg mot lyset og, til tider varmen.....;o)

Vi har hatt nokre nydelege vårdagar og eg har kunne nyte sola og varmen og øva meg på å nyte nu ‘et. Det er fantastisk!

Blomane eg har teke inn kan og nytast her og no;o )

Gjer dagen din god!


2 kommentarer:

KariL sa...

Så flink du er. Dette skal eg tenkje på neste gong eg føler det slik.
Nydelig sommerduk du har sydd i forrige innlegg. Heldig er den som fekk den.

Snakkast om ikkje so lenge!

KariLklem:)

Ingeborg Lura sa...

Desse tankane gjorde godt i dag.
Flott med ei påminning.
Klem Ingeborg