fredag 5. april 2013

Ventar.....

Vi har nokre nydelege dagar med strålande sol! Likevel kjenner eg at eg lengtar..... Mot varme og snøfri sti i turløypa mi. Alternative ruter har eg funne, den eine går langs sjøen og er balsam for sjela. Med kroppen og ryggen vil gjerne ha turar i skogen, men den som ventar på noko godt........;0)

Solkroken har vi brukt flittig i det siste og då har strikketøyet vore med. Med jobb i ein garnbutikk manglar eg verken garn eller idear. Det er så mykje eg vil prøve. Dagens 1. strikkestund er snart i gang. I dag er det langsom start før bassengtrening og jobb, det gjev rom for kos. Kaffi, pusen på fanget og strikk. Strikket har vårlige fargar og er ein kjole/tunika eg har strikka tidlegare.

 

Eg er og godt i gang med div saum. Det er kjolar som er undervegs, bunadsvest og lappesaum, alt etter humør og tid. Friske, flotte fargar gjer godt og desse er som vitaminar, eller kva?

Gjer dagen din god!

 

4 kommentarer:

Anna O.Nilsen sa...

Venter og på våren her nord men nå er det full vinter og kolonnekjørte vei strekninger.Gleder meg til varme jeg og og koser meg med friske farger slik som dine stoffer mens jeg venter. ønsker deg gode friske dager mens du venter.Ha ei god helg.

Svalen sa...

Her er ennå en ny vinter på gang, ble hvitt ute i dag.
Det er godt se alle dine friske sommerfarger mens vi venter på våren.
Lykke til videre med de flotte prosjektene, gleder med til å se de ferdigstilt:)

Riktig god helg.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.